کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کابل‌کشی جدید میان ایران و امارات

در حالی که قرار بود با تخلیه آخرین ظرفیت‌ها، کابل خاطره‌انگیز جاسک فجیره برای همیشه از مسیر اینترنت ایران بیرون ‌رود، عضو هیئت مدیره زیرساخت می‌گوید: کابل جدیدی در مسیر کابل قدیمی برای اتصال با کشورهای خلیج فارس کشیده خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ احمد پورنگ‌نیا، از تجدید مسیر کابل جاسک‌ فجیره خبر داد و گفت: کابل جدیدی در مسیر کابل قبلی بین این دو منطقه کشیده خواهد شد.
عضو هیئت مدیره شکت ارتباطات زیرساخت گفت: این کابل بین شرکت ارتباطات زیرساخت ایران و شرکت اتصالات امارات کشیده خواهد شد.
وی در خصوص ضرورت و علت تجدید این مسیر ارتباطی گفت: کابل جاسک فجیره و مسیر این کابل، ارتباط ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس را برقرار می‌کند.
پورنگ‌نیا افزود: البته جاسک فجیره تنها مسیر اتصال ایران با کشورها حوزه خلیج فارس نیست بلکه ایران به عربستان و امارات از طریق کابل جاسک فجیره و با عمان و قطر از طریق کابل فالکون وصل است.
عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: از آنجا که ما نیز می‌‌خواهیم با کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباط داشته باشیم و نیز با توجه به تمایل طرف خارجی تصمیم به انجام این کار گرفته شد.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد به کابل جاسک فجیره نیازی نیست و ظرفیت این کابل تخلیه شده، گفت: درست است که عملاً کابل جاسک فجیره را تخلیه کرده‌ایم اما بیشتر تخلیه ظرفیت بوده به این معنا که دیگر ظرفیت اینترنت را از این کابل نمی‌گیریم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14771 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/02/18 تعداد مشاهده: 1623
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

نیما 1392/02/18 14:15
ا ا إ إ .... ما که 1-2 هفته دیگه از شبکه جهانی قطع میشیم ؟؟!! .... این واسه چیه دیگه ؟!؟!؟!